Berklee Update

Jodå. Nu är tuition deposit på $500 betald, vilket innebär att min plats på Berklee hösten 2009 är säkrad. Jag har verkligen funderat på saken även om jag innerst inne vetat vad jag vill och var jag är på väg. Men jag vill ju vara säker på att jag vekrligen verkligen vill och inte bara rusar in i det för att det var mitt mål att komma in. Många mål som nås nuförtiden, och jag som ett tag trodde jag hade tappat stinget.

Hjälp hjälp, nervöst är det när jag tänker på det. Och sakna och längta kommer jag göra men det hör ju till.

Vad gör man nu då på Berklee?

Kolla in det här:



Jantelagen, häng dig. Du får inte plats längre.

Kommentarer
Postat av: Ella

Dte finns ingen tvekan om att du kommer platsa perfekt!
Hurra för dig, du är grym!

2008-04-23 @ 17:21:40
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Malou

woaw, vilket ös och sväng
Ja se Berklee, jag minns den tiden som om det vore igår.. hihi ;-)
Hur går det förresten med Din resfixarpappa?

2008-04-23 @ 23:17:43
URL: http://mamalou.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0