Rödvin och pianolektion

Igår var det kammarkörssamkväm hemma hos Erik efter repet. Mycket trevligt. Olyckligtvis hade jag inte intagit rödvin på länge så jag tyckte tydligen att jag skulle ta igen det vilket jag också gjorde. Kanske inte bästa idén. Men Markus sa att han inte trodde jag gjorde bort mig så mycket iallafall vilket känns oerhört tryggt och bra. Verkligen.

Så nu ska jag bara vila upp mig inför lördagkvällens rosévinsintag hos Emelie, och hur vilar man bäst upp sig om inte genom att stå i baren på kåren? Mycket kaffe kommer det bli. Och mycket färg, det är ju ändå STOLT´s regnbågsfest ikväll! Alltid roligare att jobba i baren när det händer något speciellt. :)

Fick värsta aha-upplevelsen på pianolektionen idag, hur ofta har det hänt? Känns jätteroligt, nu kanske jag kan komma ur startboxen eller nåt.

I övrigt är det mycket som ska göras. Typ städa och tvätta. Yes sir, men inte just nu.

Ute är det så vacker höst att ögonen värker.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0