Nu satan i gatan smäller det!!

image5331571-4331571-3331571-1Jisses! Är det det första jag skriver när jag nu erövrar den riktiga bloggvärlden? Varför skriver jag det? Vad försöker mitt undermedvetna säga mig?

Med ovanstående svammel i huvudet börjar jag undra varför jag skulle börja skriva det här första inlägget efter en tolvtimmars skoldag? Här har jag ju chansen att för första gången visa vem jag är, så jag borde hitta någon representativ formulering. Men. Nej. Ni får hålla ut tills jag vaknat till sans och då kan jag lova hårdföra blogginlägg.

Ja, djävlars helvete säger jag bara. Å det allra positivaste förstås. Internet kommer aldrig mer bli sig likt.

(Som ni ser på underrubriken så är det jag på bilderna)

Kommentarer
Postat av: Frugan

All that beauty, and it belongs to me!

2007-09-20 @ 00:49:09
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: ahakille

Fortsätt så kamrat!

2007-09-20 @ 01:48:11
URL: http://www.fekke.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0