Glass

Jag älskar verkligen glass. När jag gick på lågstadiet kommer jag ihåg att vi sjöng en underbar sång om just glass med vår musiklärare Kerstin. Den texten gick såhär:

Ref:
Galen
Jag är galen i
glass
Galen
Jag är galen i glass
Glass glass glass
i stora lass lass lass
ja, jag är
Galen
i glass

vers:
När solen skiner
vill jag ha
glassar
När stormen viner
vill jag ha glassar
i alla väder glassar passar
åååå, jag är galen i glass

Ref:
Galen
Jag är galen i glass
Galen
Jag är galen i glass
Glass glass glass
i stora lass lass lass
ja jag är
Galen i
glass

image13


Tack Kerstin, jag kommer alltid komma ihåg dig tack vare den här sången.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0