En liten historia

Det var en gång en förfest som var en surströmmingsskiva/födelsedagsfest i en kvarterslokal i Norrbotten. Linda, som den här historian handlar om, hade på den här förfesten inga som helst planer på vare sig alkoholintag eller några roligare aktiviteter, men se tji fick hon. Tydligen var de runt omkring henne på ett fasligt gott humör och riktigt angelägna att dra med Linda i fördärvet, t.ex genom att trycka i henne mousserande vin samt tvinga henne att beställa en taxi ner på Kalles, det lokala haket. När Linda vaknar till liv kl. 14 dagen efter har hon vaga minnen av en efterfest i hennes egen lägenhet, där gästerna inte lämnade lägenheten förrän omkring 6-tiden på morgonen... Linda drar en djup suck och sätter sig upp i sängen. När hon fixerar huvudet med blicken rakt fram, över soffkanten, inser hon att det nog var en riktig efterfest iallafall. Åtta tomma spritflaskor står på soffbordet och deras andedräkt genom öppna halsar utan lock vittnar på att det någon gång nyligen fanns ett innehåll i dessa flaskor. Men var fanns innehållet nu?

Kommentarer
Postat av: Ella

Åhh!
vilken spännande historia, fortsättning följer?

2007-09-20 @ 14:39:11
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Ella

Om jag säger spetsat te, vad säger fröken?

2007-09-20 @ 14:39:35
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Linda

fan...det spetsade teet hade jag förträngt... jodå, fortsättning följer. helvetes jävlar vad det dröjer tills det blir spetsat te igen.

2007-09-20 @ 16:05:21

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0