Styrelser, rep och invigning av nåt slags konserthus. Tid? Njaee...

Igår hade vi Jazzmastersrep. Kul var det minsann!
image15
Ok, jag garvar inte på bilden, men det var faktiskt roligt!

image16
Johan bara måste ta ett tillfälle i akt att göra nåt ballt. Måste vara därför han aldrig behöver ta första steget med en tjej... ;P

Idag ska jag iväg på Universitetsstyrelsemöte, låter ju himla flådigt men just nu är jag mest nervös. Försökte visualisera imorse att de andra pamparna stod hemma och gjorde sig iordning för dagen, borstade tänderna i bara mässingen, letade efter ett par hela strumpor (eller nylonstrumpor, vad vet jag) och var asnervösa för att träffa mig för första gången. Jaja. Vet inte huruvida det hjälper eller inte.

OBS!! Valdino imorgon 3/10 kl 18:30! Jazzmasters (fast nu tror jag vi heter Från Trelleborg till Öjebyn på 30 minuter)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0