Jo, det var ju en kryssning som sagt.

image25
Jag och Ella i början av kvällen. Och en Cosmopolitan såklart.


image26
Jag. Relativt nysminkad.

image27
lla, jag och tax free-påsen dagen efter. Still going strong, halv fem på eftermiddagen.

image29
Vi hade nog kul ihop.

image30
Ella, för ryggens skull ska du nog skaffa en mindre väska...

image31
Ok, Ella var skeptisk till mina moves eller till mina bröst, inte riktigt säker där...

image32
Jag och Ella under buffén.

image33
Gänget dansar vidare, dagen efter...

image34
...och lite till...

image35
Pia, Daniella och Johanna dagen efter. Syns ju knappt! ;)

image36
Pia och hennes syrra Johanna (alltså hennes riktiga syrra, jag är ju bara fejk...) avslutar kryssningen.

Det var skoj. Så mycket kan jag säga. Ska väl försöka ta upp mina bilder någon gång eftersom dessa är stulna från en av kryssningsdeltagarna (tack, Camilla)...
8:e april smäller det igen tydligen. Ladda om i ett halvår känns rätt lagom.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0