Invigningsfest. Sliten.

Pizza kl.15=frukost
Fika 16:45=lunch typ
Äta med Ann-Sofie 19:00=middag

Alltså. Jag har mest varit social och ätit idag, vilket avslöjar lite om gårdagskvällen. Eller natten. Vilken efterfest det var efter invigningsföreställningen av Studio Acusticum. Och vilken konsert det var!

Känner mig grymt oseriös idag bara men det hör ju till. Och jag har faktiskt fått något gjort eftersom jag Och Rebecka börjat planera konserten jag ska ha i slutet av november! Inspirerande må jag säga att det var. Kan vara hennes hemmabakade kanelbullar med tillhörande kaffe som hjälpte till också. Bra med vänner.

Nu kommer Ann-Sofie snart ner och jag ska minsann klämma ur henne all information från efter-efterfesten som jag lämnade henne på igår...hehe.

Men va fan, måste sticka. Katten har trampat igång metronomen på elpianot.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0