Dagen efter

Tyskarna uppskattade kalaset i kvarters igår. Det blev fart på dansgolvet och jag har ingen aning hur länge de höll på. Jag gick kvart i ett när jag kände att lite sömn kunde behövas till morgonmötet med prefekten kl.09:00... Väckte min stackars pojkvän när jag likt en flodhäst smög in i lägenheten med en kropp lätt påverkad av vin, öl och rytmer. Ser fram emot en lugn helg med Ipren som tyngsta drog, förkylningen är mycket bättre och hostan börjar försvinna. Konsert i Övertorneå imorgon med kammarkören, upp och repa kl 10 för att sedan vara igång tills vi kommer tillbaka sent på kvällen. Sova på bussen är ju alltid skönt! :)

I övrigt är det kallt som satan i gatan idag, blir inte förvånad över några snöflingor. Det börjar bli dags för första riktiga snön inom ett par veckor här. Vantar och lunch, mitt närmsta mål.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0