Cravings

Jag har ett enormt craving efter cappuccino eller en latte. Jag kan förvisso ladda bryggaren med Zoega´s forza och skumma mjölk på spisen men det är inte lika intressant. Dock är jag hindrad av förkylningen att utföra fysiska uppdrag, som att gå ner på stan. Fast det skulle ju inte skada att sätta sig på Wayne´s med en DN och bara slappa...men fy fan för deras cappuccino. Den går fetbort. Inget skum.

Kan ju iof sno en DN på Waynes och gå upp till kaféet med enorm latte i storlek balja.

Så mycket besvär.

Ska börja med lite lunch och en dusch kanske. William och hans brorsa knackade på nyss och där stod jag i morgonrock tjugo över två. Fint intryck på familjen liksom.

Men jag är ändå sjuk.

Och hög på hostmedicin.

Ska ta en ipren nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

William på irlänska heter Liam ... bra att veta ...

2007-10-21 @ 14:03:46

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0