Struntprat

Ja. Visst måste man få prata strunt ibland också? Det är vad jag gör just nu iallafall. Jag längtar så otroligt till jul. Just idag, antagligen inte imorgon eller ens om en stund, längtar jag efter julen. 

I eftermiddags kände jag mig riktigt ynklig. I behov av närhet. Kroppen värkte och hostan som blivit  värre kom efter varje djupt andetag. Lungorna värker vid inandning. Jag tyckte så synd om mig själv att jag ringde mamma av just ingen anledning alls men det var bara härligt att höra hennes röst. Som tur var så jobbade Sara och Marielle i kvällskaféet på kåren så jag smög mig in bakom disken och njöt av deras sällskap. Det värmde.

Vänner värmer verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

..till doktor Mullvad gå ... du skrämmer både mig och katten ... atjo atjo ...

2007-11-06 @ 10:56:22

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0