Råsminkad onsdagkväll

Efter att ha repat med r´n´b-ensemblen var det dags att ta affischfotografering. Vi fick fantastisk hjälp av Sebastian Lönberg som ställde upp oss i läckra poser i ateljén. Fan vilken het ensemble! Bil kommer upp snarast, lovar. I övrigt har dagen varit sådan att jag bokstavlit talat sprungit mellan mina "events". Men, vill man komma någonstans måste man väl svettas lite också...hehe...

Kanske inte lika jobbigt som dina benutfall Ella, men när man kutar i  minus 15 grader celcius utan långkalsonger känns det i låren kan jag säga.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha, stavade som en kratta gjorde jag när jag skrev det här inlägget... Ha överseende.

2007-11-29 @ 09:28:54
URL: http://niskalainen.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0