Nu.

Just nu. Vad lugn och förväntansfull jag känner mig. Ska krypa ner under täcket och sova som en prinsessa med katten spinnandes intill mig. Klart jag kommer svära en aning när klockan ringer halv sju imorgon  men det är det värt! Ni får helt enkelt önska mig en trevlig helg i Luleå, hela 60 km norrut från min nuvarande position. Jisses.

(Förresten hörde jag av en säker, jävligt snygg och het, källa att det var plogade snöhögar högre än bilen i Arvidsjaur. Tur man ska vara vid kusten...)

Infogar en bild från stråksektionen under SMASK 2007. Min är den tredje framifrån.
image65
Jag kommer och övar snart. Lovar.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0