Nu så.

Svar från lungröntgen: allt ser normalt ut.

Skönt. Får ny hostmedicin , ska ta en promenad i solnedgången snart och hämta ut den. Det blir intressant att se om den fungerar, jag har höga förväntningar minsann.

I övrigt håller känslan av tristess i sig lite för mycket för min smak, tror det har att göra med bristen av motion som i sin tur haft något att göra med febern. Men nu trotsar jag det och ska ta mig ut på minst 45 min promenad varje dag tills jag kan börja träna ordentligt igen. Ni vet det här när tankarna börjar infiltrera i det faktum att man är sjuk? Då kan det hålla i sig längre än nödvändigt tror jag, så det är dags att börja hålla tankarna i schack med positiva affirmationer och mer meditation. Från och med nu. Vardagen är som en jo-jo just nu, men med dålig spin-upfunktion. Den spinnar liksom mest ner.

Nu ändrar jag det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Linda! Det var ett tag sen, kul att man alltid kan uppdatera sig om folk liv på deras bloggar! =) Ha det gött! /Emma O (från åkersberga, numera emigrerad till england)

2007-11-07 @ 21:57:23
URL: http://whatsername.webblogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0