Nå?

För lite sömn. Men pigg ändå. Har precis kokat ett stackars ägg i en kvart. Ätit lite halvbränd havregrynsgröt. Pratat med älskade mamma som ringde för att höra hur det var med mig och hur det känns inför kvällens konsert. Stel i vänster axel, ska tvinga någon massera den senare. Fan, trots tusenlappar i massagekurs kan jag inte massera mig själv än.

Kl.13 ska jag, Rebecca och andra starka människor dra elflygeln bort till medis och släpa upp den för trappan till Gräddhyllan. Sen väntar väl repande, soundcheck, uppiffande av gräddhyllan, rep med gäster och djembefolk och sista finishen på livebloggandets röda tråd.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0