Måndagsliv

Dagen börjar tidigt med en underbar frukost tillsammans med en underbar (men väldigt trött) man. Som alla dagar skulle börja i den perfekta världen... 8.45-fiollektion. Sen AUO hela långa dagen. Efter det ett efterlängtat telefonsamtal med Ella (samtidigt som jag övade orgel i tempo, intressant och effektivt..eller..?) och hemåt med Ann-Sofie. Efter att ha sett hennes otroligt fina fina klänning blev det ica-pizza och förberedande av massagebänken innan Rebecca kommer hit kl. 19 för massage följt av planering inför konserten 30/11. Och allt detta i vinterns tecken, det är snö snö snö ute! Vi har i och för sig vant oss vid varannan dag snö, varannan dag regn vid det här laget men det är ändå ljuvligt just nu.

Och det är livet också.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0