Hahaha, måste berätta!

Jag gick som sagt till ICA Ankaret för att hämta kursböcker. Trodde jag. Det var ett mycket stort paket, dvs. min massagebänk.

-Ä dä du som ska bära´n? frågade damen som tog fram Det Stora.
-Jajemen! sa jag klämkäckt och gjorde mitt bästa för att hålla masken. Fanfanfan, jag har ingen bil hur fan ska jag orka. Shitihelvetesjävlarns.

I minus 15 grader promenerade jag och ett enormt paket tillbaka från Klumgatan 13 till ankars. Och det gick. 10 minuter senare står jag med mjölksyra i armarna och ska ha 30 minuters fiollektion. Det var lite smärtsamt men det är bättre nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Många svordommar är det!! Hmm... du är sötare utan ...och blivande musikfröken ...


Syrran

2007-11-29 @ 19:38:48

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0