En vettig dag. Äntligen.

Såg fram emot att gå till skolan i morse. Jag är nog sjukare än jag trott. haha, neej så illa är det inte. Det finns trots allt mycket för mig att se fram emot, mycket roligt kårjobb, en konsert 30/11 och en spelning med ensemblen 7/12. Till det kommer ju Kammarkörsgrejjer och den årliga Julkonserten med gäster som är i foajén varje år. Jag ska börja dra ihop ensemblen till den nu så håll er redo! Jag kanske ringer till just dig!

Har jobbat på kåren hela förmiddagen och nu väntar möte med Amanda. Har hunnit öva inför konserten 30/11 som är en intim liten tillställning. Typ. Men många är välkomna såklart! Den äger rum på gräddhyllan och kommer bli smakfull. Till min hjälp har jag fantastiska, makalösa, kreativa upplevelseproducenten Rebecca. Det innebär att konserten blir garanterad succé.

Aaaah så skönt att utföra saker igen!

Förresten Gevalias koffeinfria faktiskt som kaffe. Det är en höjdare! Vill man prova så kan man köpa ett litet paket som innehåller 250 g. Bra att ha hemma om man blir hemskt kaffesugen på kvällen kanske? :)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0