Dagen D!!

Det här är antagligen det sista bloggandet innan konserten tar fart. Elflygeln har åkt hiss upp till Gräddhyllan, fikat är på plats, jag har burit och kånkat soffor med Sebastian och Markus (TACK!) så svetten rann för att placeringen ska bli optimal. Nu väntar soundcheck och repande. Tack Simon för att du tittade förbi mitt i allt iordningställande av bänkar och soffor, det värmde verkligen! Tänk vad en gest kan göra för en nervös kvinna... i övrigt försöker jag andas lugnt och göra saker i slowmotion så blir det antagligen normalt tempo på det.

Igår frågade någon hur jag hinner blogga när jag ändå gör så mycket grejjer. Christian svarade det jag tänkte: för att du vill, tycker det är roligt och prioriterar det. Så är det. Klart och betar´t.

Jag älskar det här, nu gör jag det jag vill göra resten av livet.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0