Onsdagmorgon. Som vilken som helst.

Den här veckan är jag lite mer avslappnad än förra. En konsert är förbi, även om jag redan nu längtar till den 2:a februari då den ska hållas på Krokodil. Nu sitter jag på kontoret och bloggar, vi har just haft kårstyrelsemöte och nu väntar lite basgruppsarbete. Sen blir det mycket textrep för min del tills ensemblelektionen (gaaaah! sista repet innan spelningen på kåren nu på fredag!!).

Kvällen ska ägnas åt att spela på en julfest med vår otroligt juliga jultrio. Jocke och Johan, vi ses kl 19. Blir ingen pizza för min del idag...

Igår kväll var jag och damkören i Öjeby Kyrka och repade inför konserten på söndag, det är så roligt att höra hur fint det låter om dem. Kyrkan är ju utan tvivel en mycket mer tacksam replokal än rytmiken. Och de belysta, snötäckta träden utanför kyrkan gör det så vackert att det gör ont.

Hittade just ett par berg jag har utsikt över där jag trodde att det bara var hav. Tänk så lurad jag varit.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0