Nostalgidags

En hel höst har gått. Visserligen håller höstterminen till 19 januari på papperet men det känns som slutet på den nu. I januari kommer nya tag, nya prioriteringar och en ny termin rent praktiskt. Emelie har fått jobb och flyttar till Göteborg, väldigt märkligt men samtidigt jättekul. Det är inte helt lätt att få jobb i det man utbildat sig till men hon lyckades med det också! :)

Samlar lite bilder från hösten i stort. Allt från rosévinskvällen i augusti till julfesten i fredags.'

image93
Carl ser skeptisk ut till vad som nu dracks ur det shotsglaset. Tysk korn kanske.

image94
Ann-Sofie var relativt nyklippt och glad!

image95
Emelie var skyldig till kornen. Och vi drog in markus i lägenheten när vi såg honom gå förbi utanför fönstret. En stund senare såg han ut så här:

image96
Markus. Totaldäckad på min säng. Stackarn, det är inte lätt att tvingas festa sådär på rak arm.

image97
Mathias, Lisa, Anna, Markus och en skymt av Truls. Efterfest hos Robert Råberg efter kick-off på kåren 31/8.

image98
Samma efterfest. Markus och Truls i förtroligt samtal.

image99
Samma dag som kick-offen. Nollor (hehe, Venla nollades på nytt...) springer i sopsäck på Storgatan. Underhållning.

image100
21 september. Ann-Sofies orgelkonsert.

image101
Ann-Sofie och Emelie. Firar vi orgelkonserten eller vad?

image102
Senare i september mötte jag kärleken i en Volvo s60 2,4l

image103
En vecka efter min helg med Volvo hittade jag den riktiga kärleken.

image110
Lisa, Emelie och jag på Kalles innan det stängde.

image113
Det blev efterfest. Hos mig. Det här är vad Kalles gör med ens hemmaförråd...

image104
September var en vacker månad i Piteå.

image107
I oktober hade jag och Ann-Sofie en riktig mysmiddag på tu man hand. Kaffefritt men inte alkofritt.

image111
Oktober var månaden då Jazzmasters hade sin första spelning på Valdino. Här repar vi två dagar före spelningen. Mathias stylar.

image112
Jocke, var det den här dagen du fick en almanacka av mig? Du verkar skriva i den iallafall! :)

image105
Det blev november och halloweenfest på kåren... Jenny, Sebastian och jag verkar trivas.

image106
November hade sina baksidor.


image108
Kissen njöt hela hösten.

image109
Många vackra soluppgångar fick jag skåda på onsdagmorgnarna när styrelsemötet kallade.

image114
halloween återigen. jag körde hårt på beachtemat.

image115
Utsikt från kontoret i november när snön landat.

image116
Mitten av november var betydligt bättre.

image117
Jag och Amanda var uppsnofsade kårordföranden på Luleå tekniska universitets akademiska högtid.

image118
Men det var kämpigt...

image119
Kärlek på gångvägen mellan ankars och skolan...

image120
Häpp! Jazzmasterskväll, först ruskigt mycket mat och vin hos mig och därefter...Kalles... Här kisar Johan sitt bästa.

image122
Inför min EGO-show på Gräddhyllan fick elflygeln åka hiss...
image86
Sen small det av bara den!

image123
En vecka senare, sjunde december, var det r´n´b på Kåren. Det small då med. :)

image124
Vad är december utan lussekatter, undrar Nikita. Mums!

image125
Emelie och Nikita.

image127
ytterligare en vecka senare förfestade jag, emelie och ann-sofe hos mig. Se vem som dök upp... :)

image128
Emelie, jag kommer ju sakna dig!

image129
Ann-Sofie skulle INTE på kåren...

image130
Nänä, visst inte... hehe. Emelie tog tag i det hela...

image131
Fem minuter senare i Ann-Sofies hall såg det ut så här och vi var i högsta grad på väg till kåren...

image132
Strax innan jag och W drog från kårens julfest såg det ut såhär. Jenny, Lisa, Anna, Ilcar (av någon anledning trasslade han sig dit..), jag och Josefine. Mot julen!

Till alla mina vänner, alla som jag känner: God Jul!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0