Mmm

middag. Ska lagas nu. Eller lunch. Men pga tiden klockan visar blir det middag.

Är nyss hemkommen från Öjeby kyrka där damkören Kvinntätt har haft sin julkonsert. Och vet ni vad? Det är jag som leder kören. :) Så ännu en tröskel är överkliven, jag har dirigerat min första konsert!

På tal om något helt annat så brukar folk fråga mig varför jag handlar på Ica.

Jag har en konkret motfråga:

Varför kostar rökt lax i skivor på Coop 58:90 kr och på Ica 25:90?

Svaret: Tydligen är de saker jag handlar billigare på Ica.


Och det kan göra mig riktigt upprörd.

Kommentarer
Postat av: Martin

Såg nåt program innan jag åkte till jobbet som handlade om ICA vs Konsum. Där framgick att Konsum från början var FOLKETS och FOLKHEMMETS affär, där man handlade matvaror och ingen tjänade på det. Sen fanns ICA. ICA var det hemska privata alternativet...

Gissa vem jag tänkte på då?

Haha, det är vid sådana tillfällen man inser hur mycket trauman man bär med sig från IMR-tiden!

/Gissa vilken "Martin" ;-)

2007-12-10 @ 00:40:05

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0