Jag gillar...

...att vara ledig. Faktiskt tror jag att jag kan vara skapt för just den sysselsättningen. Efter ett intag av ytterst hälsosam thaimat väntar myskväll med Lisa och ihopsättning av massagebänken (ni vet, den jag släpade hem från ica ankaret när jag trodde jag gått för att hämta kurslitteratur...) så den kan användas.

Jag är nog rätt bra ändå. Det är en skön känsla att ha gällande sig själv. Jag älskar livet, jag har verkligen uppnått ett av mina delmål och det är jag stolt över. 2 h 10 min är en rätt lång konsert, men publiken stannade kvar och uppskattade innehållet. Det är otroligt stort för mig, att min idé och tanke höll hela vägen. Tack, tack, tack till alla som var där och till de som hjälpte till med affischer, tv-inslag, ljud och annat. Tackast till Rebecca, jag tror vi har en stabil plattform för samarbete under många år framöver. Du är otroligt kompetent och jag litar på dig i vått och torrt.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0