AAAAAHHH!

Äter penicillin. Stavas det så? "Provomgång" av farbror doktorn för att bli frisk. Men han sa att jag kan börja träna halvintensivt igen, det var dagens bästa nyhet. Min baby sjunger i hög falsett, både ljudligt och väl, från köket. Det doftar lök i en stekpanna. Vet inte om det är det. Lök alltså. Falsett är det allt.

Ska iväg på Kvinntätts julfest, det blir trevligt. Har ett lätt tryck över bröstet, dagen har varit lite tung faktiskt. Inte så rolig alls om jag ska vara ärlig. Angelica nämnde att det kan vara saker som kommer i efterhand, med tanke på konserter som varit och så. Jag har haft en ångestklump i magen sedan i söndags men jag har ingen aning om var den kommer ifrån. Jag kan inte hitta något framför mig som känns oöverkomligt eller ångestladdat. Tror på Angelicas teori. Blir en lugn kväll, ska hem tidigt.

Saknar familjen jättemycket. På ett sätt vill jag hem NU, på ett annat vill jag stanna här och bara slappa innan jag kommer hem. Redan nu känns lovet alltför kort. Har inte lämnat in något smaskbidrag, vi9lket känns vemodigt. Hade ju ett men hann inte tänka på det överhuvudtaget. Förnuftet vet att jag inte har en chans att hinna med SMASK i år, men jag skulle så gärna vilja. När det närmar sig kommer jag känna ett litet sting av avundsjuka på de som är inblandade. Men det är väl dags för mig att lära mig att det går att leva utan att vara inblandad i allt. 2010 tar jag hem segern. Får tänka så.

Hehe.

Morgan har lämnat in fyra bidrag, han får se till att ta hem det i år! :)

Nu går jag ut i minusgraderna och den bitande kylan. Någon har gjort janssons. Najs.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag tror du lider av duktighetskomplex.
Vad händer när man inet har tusen saker i luften och inte kan/får vara sådär superduktig?
Ångest.
Men dte är bara vad jag tror...

Älskar dig

2007-12-11 @ 21:50:30
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Tintin

...och vi saknar dig!

2007-12-13 @ 18:54:10

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0